lördag 17 november 2012

Loppisfynd


Den här dagen försvann i ett nafs. Några loppisfynd blev det bl a julpyssel, två baljor varav en var i koppar. De blir perfekta att ha blommor i! Sen hade jag spanat in en vas (tror att det var en Upsala Ekeby) på avstånd som jag fastnade för. Den var det "någon" som norpade mitt framför näsan på mig. Snopet! Det blev också ett silverfärgat fat i form av en stjärna som jag tänkte kan användas till att ställa en blomma i, en silverfärgad ljusstake som också hade formen av en stjärna, en pinne med en silverfärgad stjärna i toppen med fot. Min tanke är att det ska bli en liten installation av något slag. Vi får väl se. ;-)

Imorgon hoppas jag att det blir tid till att gå en sväng i skogen. Annars är det shopping som står på agendan, några reklamationer och förhoppningsvis hinner jag sy upp gardinlängder - 18 stycken!

Visar en bild på den omtalade bokhyllan och på några av mina fynd. Ha det gott!



2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Loppis är toppen!

L.I. sa...

Hannele: Ja, visst är det! :-D