onsdag 18 juli 2012

Facebook goes green!

Idag har jag pysslat om sommarblommorna. Planterade ett par petunior (blir lite osäker på vad de heter i plural) i en större kruka och rensade lite ogräs. Jag gick med i en grupp på Facebook som heter Blommor o grönt. Det är en öppen grupp så kom med du också! :-)

Det var lite kyligare ikväll men jag kröp upp i hängstolen med en fleecefilt och en deckare, men innan jag öppnade boken så låg jag bara och njöt. Tittade på himlen och trädtopparna. Lyssnade. Snurrade runt, sakta, trädgårdsplanerade lite smått. Hur mysigt som helst!

Jag tog en bild på ett fågelbad i söndags. Den är köpt på Trädgårdsmässan i Örebro och såhär i efterhand ångrar jag att jag inte köpte ett. Visst är det fint! Det kanske går att göra ett själv. :-) Tack för att du tittade in! Kram!

Inga kommentarer: