tisdag 17 juli 2012

Provsittning i mörkret




Jag gick ut för att provsitta, eller egentligen gör man både och, sitter och ligger...halvligger kanske...i den nya "hamock chair". I söndags hälsade vi på släkt och de hade en naturvit hängstol på altanen något som jag funderat länge på men inte kommit mig för att köpa. De hade köpt sin på Ellos. Jag hittade en fin modell i benvitt på Åhléns, eftersom den var slut på Ellos, men den var tyvärr slut där också. Efter mycket letande hittade jag en på Biltema av alla ställen men det var långt ifrån benvit. Gult, blått, rött och svart... Jag kom mer att tänka på karneval än på lugn och harmoni. En hängstol som inte lämnar en oberörd skulle jag vilja påstå. Färgmässigt är den nog mer praktisk. Nu gick jag alltså ut för att provsitta den en sista gång innan läggdags. Det blev inte så långvarigt för myggen upptäckte mig ganska snabbt. Den är i alla fall otroligt skön och förhoppningsvis räcker de två vi har köpt. ;-) Den andra ska hängas upp imorgon. Ringblommorna och mina träskor matchar "the hamock chair" upptäckte jag.

Här är en bild på den färglada stolen! Bilden är lånad ifrån Biltemas hemsida.


Inga kommentarer: