söndag 16 februari 2014

Take the shortest way

 
Det är möjligt att jag har visat den här bilden tidigare. Jag tog bilden i en fantastisk trädgård i Sydkorea för många år sedan. Nu när det mesta av snön har smält bort så tittar knopparna fram och längtan efter våren växer sig starkare. Förra året blev en del växter som jag sådde vid den här tiden rangliga så i år tänkte jag vänta lite. Det slutade med att en del färdiga plantor inhandlades.;-)


Bilden är lånad men jag var tvungen att spara ner den för det här är en rabatt i min smak både vad gäller färg och växt val. Jag gillar också planket bakom. Det är mästarrabatten "Helenas hörna" 2010 av Helena Åhlund. De andra mästarrabatterna är också helt fantastiska. Kolla gärna in här! En för övrigt trevlig sida med bra tips.

1 kommentar:

Helena Åhlund sa...

Hej!

Kul att du gillar min plantering och mitt plank. Det är helt okej att låna bilden :-) Hälsningar Helena Åhlund