måndag 25 juni 2012

Kreativ dag

Utomhus har det regnat och inne har kreativiteten flödat. Jag hittade ett bildprogram som jag håller på att utforska lite närmare.  :-) Mallen på bloggen har ändrats och just nu känns det riktigt bra tycker jag. Listan på "alla måsten" minskade inte men det är en dag imorgon också. ;-) Bilderna i collaget tog jag med en kamera (Nikon) som jag lånade i helgen. Jisses vad roligt det var att ha en riktig kamera!




Samtidigt har jag kastat ut blickar genom fönstret och sett hur bl a björnbärsbuskarna sjunkit ihop mer och mer av allt regn. Jag var ute en kort stund på förmiddagen och samlade ihop alla grenar från häckklippningen igår. Det var blött kan jag lova. Läste ett reportage om olika växthus och drömde mig bort en stund. Snart hoppas jag att det står ett här också... :-) Tack för att du tittade in! Kram!



Inga kommentarer: